19 April

Ja idag är det 19 April, dagarna springer iväg! Idag fyller min morbror Mikael 45 år, inget kalas men grattis i alla fall :-)

Idag har jag varit ledig, gick upp vid nio tiden och åt frukost sen gick ja runt här hemma i pyamas till klockan tre. Plockade och städade, rengjorde även ugnen, fyfarao va äcklig den va, men nu är den som ny!

Vid tre bytte ja som sagt va om och åkte iväg för att handla lite, skulle även upp till Harnäs och hämta ett hårband som jag ska ha imorgon på 70-tals festen. Åkte förbi mamma och lämnade ett kort och fick med mig tre gamla galgar och en ide från Peter....

... visst blev det charmigt. Tack Peter!

Jag bytte även plats på Svennes ko-tavla..


Måste även visa er vad Simon kom hem men förra veckan...


.. en fönsterputsare.. vet inte om han tycker att fönstren är lortiga eller om han bara ville vara snäll ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0