Julafton 2012

Ja även iår blev det julafton, vi firade som vanligt hemma hos familjen Otter. Men jag och simon började dagen med att sova ut riktigt länge. Sen blev det grötfrukost och lite paketöppning. Vi hade bestämt att inte köpa något till varandra utan istället spara pengarna till resan. Men det blev några paket ändå, jag hade fått paket från USA, där min kära Emma befinner sig. En supergod body-lotion och ett sminksett från NYX. Och jag (fast på paketen stod det Zimba) hade köpt en varsin vit badrock till mig och Simon. Perfekt till vår relaxavdelning.  Simon åkte sedan med till Otter för att kolla Kalle Anka innan han åkte vidare till sin morbror Åke.
 
 
 
Det var en fin dag med fint julvöder. Men när jag åkte hem för att tända i pannan innan jag åkte mot Tveta och paketöppning med Simons familj som ja gjort de senaste jularna så krockar jag. Precis här utanför i korset vid St1. Jag kom från hotellet och kör alltså på huvudled samtidigt som det kommer en och bara kör ut från netto-hållet. Jag bromsar men hade inte en chans att stanna, försöker svänga åt höger, alltså bakom henne. Men pang sa det bara så va hennes förardörr intryckt av vänster hörn på våran bil! Usch, va ganska skakis när jag klev ur bilen. Men som tur va gick det bra med oss båda, jag var på vc igår och allt var som det skulle förutom att jag är stel i nacken och kunde vara det några veckor framöver. Våran bil blev det inga större synliga skador på, men Simon ska kolla närmare på den och se så allt är som det ska.  
 
Ska visar en några av alla julklappar jag fick...

 
Simon fick denna fina boken av sin storasyster. Hon hade gjort en personlig till alla sina syskon. Så fin present, tycker jag <3
I Simons var det många fina bilder på han och Svenne tillsammans.
Usch tänker på dig nästan hela tiden, alltid är det något som påminner!
Du fattas oss <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0