Esters Cafe

Idag efter jobbet åkte jag och mamma till Esters Cafe i Långserud. Så mysigt är det där. Idag började de med sin jul-rea, halva priset på alla julsaker men även 50% på resten av sortimentet också (fast bara just idag) Vi hade alltså med oss en hel del finsaker hem....

 
Två plåt-skyltar...
 
Ett hjärta till att lägga lite post i, nu på jul får jul-korten hamna här..

Två hjärtan ja tänkte hänga på varsin dörr av linneskåpet...

En form..
 
 
Men roligast av allt var nog denna stegen...
Jag har länge velat ha en gamal stege, denna var ju inte gamal men ser ändå lite så ut pågrund av den slitna, vita färgen. Köpte även två galgar som jag gillade starkt.
För detta kalaset fick jag betala ungefär 550 kronor.
Riktigt bra, tycker jag !
 
 
Vi tog även en tur till KappAhl där jag köpte den här tröjan till 40%..
oj vad kul det är att handla när det är Rea! :)
 

När jag kom hem hade Simons mamma varit här med dessa... :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therése

Sicken fynd dag! Kul =)

2012-12-20 @ 08:46:07
URL: http://grejsaker.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0