det verkar fungera bra..

.. ja det gör det faktiskt, även att blogga från mobilen. Känns lite tråkigt att lämna min gamla pysslan90.blogspot.com. Men men, detta blir säkert lika bra. Jag får även hjälp av min kusin Anna med designen på bloggen, skönt för det kan inte jag med, koder hit och dit. Så tack för att du vill greja med det kära kusin !
..... ska även dela med mig av en bild på årets pepparkakshus...... ikväll när jag skulle dekorera det hade ja ner der i golvet.. och jag kan inte skylla på Zimba. Detta året får vi klara oss utan pepparkakshus.

Kommentarer
Postat av: anna svensson

Designer gör jag så gärna så! :)

Svar: Dä ä bra dä Anna ! :)
None None

2012-12-04 @ 02:35:58
URL: http://aannasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0