Tuppen

Igår kväll var vi ett gäng som bokat bord på tuppen. Ett mysigt ställe tycker jag!

Hälften av oss samlades hos oss före, resten mötte vi upp på restaurangen. Det var nästan fullt vid varje bord, kul! Fast hjälp vad varmt det blev.... trodde ja skulle flyta bord där ett tag, men vi öppnade dörren och då blev det genast mycket behagligare.

De hade lite nya saker på menyn men jag valde ändå ett säkert kort. Tacos! Vet inte om jag ätit något annat där... Tråkigt kanske du tycker, men sån är jag! :)


Susanna och Sofi tog plankstek och Fläskfille Oskar. Tror båda var nöjda, förutom att Sofis pommes kunde friterats lite längre.

Killarna satte sig på en halvan av bordet och hade väldigt trevligt. Gick inte få en enda bra bild på dem tyvärr. Men kul hade de och det är väll huvudsaken :)





Jag fick skjuts hem med Susanna och Johan strax efter elva. Men Simon kom inte hem förrän fem på morgonen, de hade fortsatt hem till Daniel efter att det strax före ett blev strömavbrott på tuppen som de tydligen inte kunde göra något åt. Snopet!

Idag är inte Simon så speciellt pigg. Ja sitter i biorums-soffan och bloggar och Simon ligger raklång i resten av soffan och sover. Tycker inte alls synd om honom, jag ringde faktiskt klockan tre inatt och frågade om det inte var dags att gå hem då ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0