Midsommar

Vi åkte till Borgvik under dagen för hederligt midsommarfirande med dans runt midsommarstången. Roligt tyckte Signe. 


Familjen Bennetoft var också där 😊

På kvällen var vi hemma hos Mikael och Maria. Midsommarmat och femkamp. När vi dansat färdigt i Borgvik började det regna och regnade till och från hela kvällen sen. Även vädret följde sin tradition alltså. Men vi hade en fin midsommar och imorgon väntar släktresan som detta år går till Kroatien. Dock ska inte mamma och Peter följa med på grund av att Peter fått en ny njure för 3 månader sedan. Känns väldigt tråkigt att de inte kan åka med. 


Men vi ska allt ha en fin resa tillsammans ändå.. det jag är mest orolig över är hur vi ska rodda runt allt under resans gång, jag och Simon hade nog inte vågat oss iväg på en liknande resa på egen hand, lilla Herman på 4 månader kräver ju sitt och likaså hans syster, tur vi har många med som ställer upp och hjälper till. 

Nä nu ska jag försöka sova.. hör Signe ligga och snarka i sitt rum och Herman ligger och snarkar precis bredvid mig. Nattugglan Simon sitter nere och kollar på film. Klockan är ställd på 07.00 imorgon bitti. 9.30 kommer ff-bussen och hämtar upp oss allihopa och kör oss till Karlstad där vi går på tåget till Stockholm. En hotellnatt där och måndag morgon 06.00 går flyget till Dubrovnik. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0